Spotul turistic al Republicii Moldova - o copie deloc ieftina a celui din Romania

Recent, Agentia Turismului a pezentat un spot video publicitar de promovare a imaginii turistice a Republicii Moldova, care insa s-a dovedit a fi un mare esec, potrivit internautilor, blogerilor si expertilor in publicitate si graphic design. Spotul a costat nici mai mult nici mai putin 148 000 lei, adica cca opt mii euro. 

Dupa ce am vizionat si eu spotul, care recunosc, nu mi-a placut chiar de la prima imagine am tot incercat sa rascolesc prin youtube spoturi turistice ale altor tari, iar primul, desigur a fost cel al Romaniei. In final, concluzia a fost una pe potriva. Spotul turistic publicitar al Republicii Moldova nu este altceva dacat o copie ieftina, fara gust si imaginatie a spotului elaborat de catre fratii nostri de peste Prut, iar dovada o veti vedea mai jos, caci nu mi-a fost deloc complicat sa fac cateva capturi foto din cele doua spoturi turistice, care dupa mine sunt practic total identice cu mici deosebiri, dar nesemnificative. Asadar, in stanga sunt imagini din spotul din Romania, iar in dreapta imagini ce reprezinta Moldova:

biserici
picturi bisericesti
olaritul
cetati
copii
Acum nu-mi ramane decat sa presupun cum va arata filmuletul de 6 minute pe care urmeaza sa-l creeze cei de la Agentia Turismului. Cred ca si de aceasta data nu se va deosebi prea tare de cel al Romaniei.

Share on Google Plus

About Zona

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment